Europaskolan blää. (Ibland)

Det är fan stört varmt ute idag, så himla skönt. Hade inte suttit fel om solen hade varit framme och lyst på oss, men det gör inget, det är varmt och jag ska inte klaga, inte alls. Idag hade jag som sagt franskaprov, och det gick SKITBRA. Om jag får MVG på det, så har jag fått MVG på alla franskaprov i hela ettan, vilket är fyra stycken. Om det händer så kommer jag hoppa och studsa av glädje, bara så ni vet.

Imorgon är det Valborg och det är som vilken dag som helst tycker jag. Dock ska jag till Eskilstuna och till Bella. Jag Bella och Amanda ska på fest och sedan sova hos B. Ska bli mycket roligt tycker jag! Lördagen kommer att spenderas på Ford där det är 50 årsfest och jag och Julia ska hjälpa till där och stå i baren dessutom, kommer bli kul. Söndagen kommer att spenderas med resväskan, jag ska PACKA DÅ! Inför Aten, eftersom bussen går till Arlanda halv tre på söndag natt. Måste även plugga, eftersom jag har TUSEN saker att göra efter Aten. Snart är det sommarlov, jag går två och en halv vecka aktivt efter Aten. Helt galet. Jag har klarat av första året på Europaskolan snart. CAN'T BELIEVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0