Godnatt fina.

Nu tycker jag att jag har blivit jätteduktig med mitt bloggande igen. Håll med mig! Jag har börjat äta vitaminer, brustabletter och sedan jag gjorde det så har jag blivit helt sprallig och glad på kvällarna speciellt. Jättekonstigt. Står att man blir piggare av de, men det är ju i helhet, aja, de är säkert bra i alla fall. Jag tänkte försöka sova nu, måste få min skönhetssömn annars blir min dag imorgon inte rolig för de som går i min klass. Jag kan vara rätt argsint av mig också. Nu vet jag inte vad jag snackar om, tror nog att jag är lite för trött. Godnatt.

2 DAGAR


Kommentarer
Postat av: Cecilia

jag håller med :)

2010-04-23 @ 12:48:37
URL: http://ceciliasegerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0