Hola mis amigos.

Okey, dålig uppdatering, väldigt dålig. Folk har klagat på mig och jag ska bli bättre, jag lovar!

Jag har ingen röst, och har åkt på en riktig hes-ontihalsen-förkylning grej. Inge vidare alls! Jag har stannat hemma idag från skolan och funderar på att bli hemma imorgon också. Eftersom att det bara är två veckor kvar till Aten så vill jag helst vara frisk tills dess. Dock ska jag åka till skolan och göra spanska NP som är imorgon. Läsförståelse. Känns bra faktiskt.
JUST NU sitter jag och tittar på nyheterna med pappa. Den där vulkanen är helt otrolig. Jag tycker sådant är jätteintressant och framför allt helt obegripligt. Vad kul att vara meterolog eller arbeta inom SMHI. Jag är lite wierd, I know. Ha ha. Om tio minuter blir det HOCKEY, SM-final mellan HV och Djurgården. Go DIF!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

du kanske ska bli metreolog ? :)

Hoppas du blir bättre snart och att vulkanen lägger sig så vi kan ha sjukt kul i Aten!! PUSS

2010-04-19 @ 19:32:02
URL: http://ceciliasegerberg.blogg.se/
Postat av: jennie

braa, jag förväntar mig bättre uppdatering framöver rebecca! :)

2010-04-19 @ 21:28:55
URL: http://jennieskynas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0