Paranormal activity.

I tisdags fyllde jag år!!!!! Det var en bra födelsedag. Mina fina vänner Marina och Felicia kom och överraskade mig med blommor. Så himla söta! TACK för det! För övrigt så fick jag Kenzas skinnjacka, den bruna, en klocka, pengar, converse och blommor. Är supernöjd.

Johanna min underbara vän har också tagit körkort!! Förstår ni?? Hon har tagit körkört. Fasen så stolt jag är, och hon är så himla duktig på att köra också ju. Åh!! GRATTIS IGEN!
Hon skjutsade precis hem mig från Marina. Vi har tittat på Paranormal Activity där, och fasen så obehaglig den var. Läskig ibland, men mest obehaglig. Vågade knappt låsa upp dörren ju, haha. Fan vad de är bra, mina vänner, förstår ni, att jag har fått så bra vänner, de är bara så bäst!

Sov gott. På lördag då, smäller det förresten. Thihi.

Kommentarer
Postat av: marina

Jaa ni är så bääääst

2010-04-08 @ 23:00:05
URL: http://marinaelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0