Nytt rum!!

Jag blev inte alls bättre på det här.. Hursomhelst så har jag inte tid, eller jag vet inte. Jag har ingen lust helt enkelt. I alla fall så har jag hunnit med att förvandla mitt rum till ett helt fantastiskt rum! Jag bara älskar det. Jag hade min två underbara vänner Julia och Julia till hjälp att måla det, vitt som jag nämnde tidigare. Jag och mamma var på Ikea i onsdags och köpte kuddar, en fåtölj, en hylla, lampa, blomma, ljus och grejer. Spegel är på ingång men den var tillfälligt slut. Tänkte slänga upp lite bilder på hur det ser ut. Jag är verkligen supernöjd! Älskar mer eller mindre att vara i mitt rum. I tisdags fick jag mig också en ny mobiltelefon, en IPhone som jag tjatat om i århundraden. Kan nog inte beskriva hur mycket jag älskar mina föräldrar, de är bra, alldeles för bra tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0