Äntligen klippt.

Gårdagen hos Bella var totaly amazing! Vi var och fikade med Amanda i två timmar ungefär. Hur mysigt som helst. Efteråt försökte vi oss på att göra våfflor, med våffelmix, vilket inte är så svårt egentligen. Men självklart misslyckades vi. Så jävla värdelösa! Haha. Det blev liiite mycket vatten och smeten blev alldeles för lös. Men det löste sig tillslut, av lite smart tänkande ifrån min söta vän Bella. Goda blev de i alla fall och jag mådde ganska illa efteråt. Jag var helt död efteråt men Bella nattugglan somnade inte förrän sex. Undra om jag låg och snarkade.. Stackars henne isånnafall. Hursomhelst så var det skönt att komma bort ifrån Nykvarn ett tag. Idag har jag hunnit med att klippa mig hos Angie. Supernöjd är jag. Nu tänkte jag försöka sova. SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0