Cut cut cut cut.

Idag skulle jag åka in till Angie för att klippa mig, men hon fick en kund då så vi fick ta det en annan dag. Men behöver verkligen klippa mig nu, det var i november sist. Börjar bli riktigt slitet. Jag har också bestämt mig för att färga tillbaka till mitt blonda hår efter ATEN! Som är om två månader cirka. Fyfan vad roligt det ska bli, helt galet!

Nu tänkte jag titta på Beck som jag och mamma köpte igår. Den är ganska ny, så jag hoppas att den är bra. Murre den jäkeln ville att jag skulle skriva blogg, eftersom hon har suttit vid datorn sedan klockan tolv idag, haha. Sötis! Vi skulle åkt in till Södertälje och ätit på McDonald's idag ju, men alla bangade, torrisar. Så jag och Murre har bestämt att vi ska göra det imorgon istället, med allihopa! Right MARINA?

Kommentarer
Postat av: murrre

SJÄLVKLART KÄRASTE:D

2010-02-22 @ 21:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0