Honestly, it was you.

Jag har för ett tag sedan gjort en kaffelatte. Sjukt god måste jag säga. Känns som att jag börjar få ett litet beroende utav kaffe.. Inge bra alls, men det är ju så fruktansvärt gott!

Just nu har jag ganska tråkigt, pratar lite med Tunis ibland, men han är inte så rolig hela tiden. Vi har prata om att jag drömde om honom inatt, att vi var tillsammans och att vi var jättekära. Haha! Ganska kul faktiskt. Och han tyckte också att jag skulle blogga om det, så eftersom jag inte har så mycket annat att berätta för er kära människor, så delade jag nu med mig utav en rolig Tunis och Rebecca konversation.

Min dator är sjukt varm nu, ganska upphettad om man säger så. Känns som den ska koka sönder. Nej, nu ska jag, ja vad ska jag göra.. Inte sitta här i allafall!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0