I can do this!

Handledarkursen var inte det roligaste precis. Tre timmar av trötthet och tråkighet. Det var hemskt. För er som inte gått på den, jag lovar er, absolut inget att se framemot! Om man inte har tur och får en bättre talare det vill säga.

Jag var hemma vid halv åtta och då åt vi Sushi. Det har jag blivit störtförälskad i på sista tiden. Jag tror att man måste lära sig att äta det. Första gången jag åt det så tyckte jag att det var sådär, men efter andra gången var det galet gott, och nu älskar jag det.

Imorgon är det onsdag och en jobbig skoldag, men inte nog med det, jag hinner inte plugga så som jag måste heller, så därför stannar jag hemma imorgon och ska plugga HELA dagen. Låter kanske inte så troligt, men jag har inget annat val och därför ska jag göra det, jag måste! Har naturkunskapsprov på fredag och har inte äns börjat plugga ännu, så det är nog på tiden att göra det känner jag. Så imorgon blir det att plugga ruset av sig! På lovet gäller detsamma... SOUNDS FUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0