Leta present.

Godmorgon gott folk!

Som sagt, idag stannade jag hemma ifrån skolan och jag vaknade nyss. Superskönt, verkligen! Jag är dötrött fortfarande, men vaknade av ett samtal från Mathias och min vibration på min mobil är inte att leka med. Det känns ju i hela sängen, haha.

Idag ska jag åka till Södertälje med mamma och köpa present till Felicia som fyllde år i söndags. Har glömt att gratulera henne här på bloggen, så jag gör det nu istället. Grattis i efterskott min älskade vän! Så imorgon blir det födelsedagsmiddag hemma hos henne. OCH ikväll ska jag troligtvis till Bella och äta middag och ha en girl's night med Ebba, Madeline och Bella och jag då. Det ända som gör så att jag tvivlar är tågen, för kul om jag inte kommer hem imorgon, eller om jag inte kommer dit ikväll. SJ säger jag bara..

Nu tänkte jag gå ner och käka lite frukost, sen åker vi nog in till stan. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0