Memories is keeping me awake.

Ja, nu ligger jag här igen, i min älskade säng. Ska sova sååå länge imorgon och det ska bli så fruktansvärt skönt. Just nu lyssnar jag på CK, en gammal goding, verkligen. "Kärleken" och "På rosa moln". Lyssnade på de 2007, när jag gick i sjuan. Det kommer upp så många minnen i mitt huvud just nu så man blir nästan lite tårögd. Sånt där är så känsligt, men samtidigt väldigt roligt. Man saknar den gamla tiden, allt var bara så bra då.. Men vad ska man göra åt det? Det är bara att leva i nuet och göra det bästa av det. Nej nu ska jag inte gräva ner mig för mycket i det här, tänkte ta och försöka sova istället, och drömma helt sjuka drömmar som jag är väldigt bra på.

Sov gott Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0