Rödtotten själv.

Jag kom hem från JT för en stund sen. Hon har nämligen fått äran att färga mitt hår, igen. Inget ovanligt precis. Hon är duktig på det! I alla fall så blev resultatet bra tycker jag. Dock ser man inte så himla mycket att det är färgat men det är mer fylligare på något sätt. Och rödare absolut. Jag gillar rött. Nackdelen är att röda pigment försvinner så himla fort.

Fick även min efterlängtade hatt idag också. Från H&M.


FRÅGAN ÄR BARA OM MAN SER NÅGON SKILLNAD. JAG GÖR, MEN INTE NI!

Kommentarer
Postat av: DAVID

fan va nice hatt:d

2010-02-11 @ 21:14:34
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: marre såklart

Jag ser:D

2010-02-12 @ 09:59:23
Postat av: Cornelia

Åh har också tittat på den... äckligt snygg!

2010-02-12 @ 10:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0