Statens jävla järnvägar.

SJ säger jag bara. Kan vara Sveriges sämsta bolag. Har bara lust att skjuta de just nu. Jag slutar i vanliga fall kvart i tre på torsdagar och då tar jag tjugo över tre tåget, men idag slutade jag en kvart tidigare så jag fick vänta ännu längre. Så säger Bella och Madeline till mig efter att de tittat på sina telefoner att mitt tåg är inställt! Vilket betyder att jag fick vänta tills tjugo över fyra, i alltså EN TIMME OCH FEMTIO MINUTER!! Vad är SJ:s problem?? Förra torsdagen var tretåget också inställt, och jag blir verkligen så jävla less på det här. Jag skulle göra allt för att få en lägenhet där. Och då menar jag vad som helst också. För jag är verkligen så trött på det här, och jag har två och ett halvt år kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0