Motgångar.

Jag känner mig svag, och jag känner mig just nu mycket sämre än alla andra, på något konstigt sätt. Pressen är för stor, och det känns som att jag inte kommer klara av det här. Det är för svårt, det är för mycket och det är alladeles för tungt för mig. Men jag måste lära mig en sak, och det är att tänka positivt. Lära mig att kunna se allt från den ljusa sidan och tänka att jag har en familj och fina vänner som bryr sig. Det är bara så otroligt svårt att insé sånt när man har motgångar. Livet är inte alltid lätt och kom ihåg att tänk på att man har människor som bryr sig så himla mycket! Allt kan inte vara perfekt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh rebecca jag vet precis hur du känner men kom ihåg att efter regn kommer solsken! även fast det kanske inte alltid är lätt att tänka så...

2010-02-03 @ 19:29:37
Postat av: isabella

glöm inte att jag älskar dig och finns här när du behöver det

2010-02-04 @ 22:28:48
URL: http://ciao-bella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0