Imma be.

Gårkvällen spenderades hos Felicia, Där bjöds det på middag och efterrätt. Pizza och tårta. Jättegott! Massa härliga och goa tjejer gjorde kvällen grym. Tack för det brudar och tack Flippan för allt! Efteråt så gick vi vidare hem till mig och kvällen slutade ganska sent. Har med andra ord inte fått så mycket sömn inatt.

Just nu sitter jag hemma hos Julia och hennes störda syster Emmelie. Haha. Vi har skitkul åt att hon sätter post-itlappar på mitt huvud. Men ska gå hem om ett tag och försöka börja plugga, har nämligen en inlämning som ska vara inne senast idag, så det är bara att köra igång. Nu jävlar! Jag ska ge gärnet nu i skolan, och jag hoppas verkligen att min motivation blir mycket bättre än vad den har varit ett tag nu.

Ha en bra äcklig söndag!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Undra vem som är störd tjejen, men jag gillar dig endå ;D

2010-02-07 @ 14:47:20
URL: http://emmelieannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0