Beach 2010 liksom.

Jag råkade sova i tre timmar idag.. Inte OK! Men jag behövde verkligen det, och det var riktigt jäkla skönt!

Nu sitter jag i min säng, har ont i ryggen och magen och pratar med Jacqueline och Sofie på Facebook om i sommar. Då vi ska till Turkiet. Eftersom jag bara är 17 i sommar så får inte jag åka utomlands själv med mina vänner ännu, vilket jag kan tycka är lite lamt och tråkigt, men visst kan jag förstå mammas och pappas situation. Jag mena, om jag hade en dotter som var 17 skulle hon inte heller få åka till Napa själv, eller whatever it is. Så jag ska följa med mor och far till Turkey och där väntar S och J på mig med något gott, vad det nu kan vara.. Lite välkomstpartaj blir det i allafall, I'm sure about that!

Anyway, jag funderar på att börja plugga lite matte nu, har nämtligen prov imorgon klockan elva och just för tillfället känns det som att jag kommer faila with a big F! Jag måste erkänna att jag har lite panik sådär. Men men, allt går, förutom nyfödda barn som Pelle alltid brukade säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0