Hola a todos.

Jag har sett att ni har tjatat på mig om att blogga. Kanske borde börja göra det lite oftare i allafall. Känns som att det kommer bli ett långt och tråkigt inlägg, men ni får stå ut.

Jullovet har faktiskt varit bra tycker jag, bättre än förväntat. Har umgåtts väldigt mycket med min JT, och mina tjejer. Det har varit bra, mycket bra, och dessutom har vi haft sjukt roligt! Det tråkiga är att jag inte träffat Bellaboo och Cornelia. Saknar de enormt mycket! Vad har jag gjort, det är frågan.. Jag har varit på fest i Södertälje hos min gamla vän Simon, jag har varit uppe i stan med JT och träffat Sofie, jag har haft mysdagar med godis och mina bästa vänner, jag har firat julafton, jag har firat nyårsafton, jag har haft "party" hemma med mina brudar som blev riktigt lyckat, jag har varit hos Flippans sis i Södertälje och druckit lite vin, jag har sovit, jag har shoppat, och jag har haft det så bra som det bara kunnat bli! Tack för det.
Bilder har jag, massor, men jag O R K A R inte lägga ut.. Hehe.

Dessutom har jag inte skrivit om hur mitt 2009 har varit, finns bara ett ord för det, BÄST!

Imorgon börjar jag skolan, andra terminen på Europaskolan. Det känns sådär. Kul att träffa Bella igen, men resten kan ta sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0