Rysningar.

Skolan har dragit igång igen och det känns helt okej. Kul att träffa alla igen såklart och skönt att ha något att göra på dagarna, men annars var det som vanligt.

Nu i helgen som varit har jag varit hos Bella i Eskilstuna i fredags och vi hade jättemysigt. Åkte hem sent på eftermiddagen på lördagen och igår tog jag det bara lugnt. Skönt det också. Imorgon är det skola igen och jag börjar numera halv nio på måndagar så jag får ta åtta tåget. Förra terminen började jag elva, lite skillnad.. Hehe.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Söndag och vad kan man göra då för att det inte ska kännas som en söndag liksom. Inte ett skit! Jag har tittat på One Tree Hill ett tag, börjat om från säsong 1. För mig är det helt seriöst, det bästa jag vet. Det är så sjuk bra och ja, jag får rysningar när jag tittar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0