Schleten idag.

Just nu ligger jag i sängen och bara degar och lyssnar på Fire bomb med Rihanna. Så himla bra! Jag skulle verkligen vilja se henne igen. Det var två år sedan i mars jag och JT var och såg henne, helt sjukt vad snabbt tiden har gått. OCH hon var jätteduktig, minns att jag var helt excited efteråt. Ingen nyhet att jag brukar vara det, men i alla fall. Haha.

Nu till det roliga. Igårkväll var jag hos Johanna som hade partaj. Det var jättetrevligt! Jag åkte hem ganska tidigt, vilket var skönt med tanke på att det är en jävla bit att gå. Men nu tänkte jag sova kanske, eller plugga är lite vikltigare just nu. Ligger efter i Företagsekonomin ganska rejält så jag måste ta tag i det snart, men grejen är den att jag orkar inte!!! Har noll motivation..

OCH idag är det en såndär tråkig söndag igen. Jag spyr på dem!


Firebomb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0