SJ kan dö!

Jag vill börja med att säga att jag hatar SJ!! Enormt mycket! Det är förseningar jämt, för korta tåg så man knappt får plats eller rättare sagt knappt kommer in i tåget, de kör på älgar stup i kvarten så tågen blir rejält försenade, de blir inställda hit och dit, och vad mer? Personalen är bara skit och nej, jag är frustrerad nu, vilket kanske märks. Alltså gör något åt det förfan!!! De kan ju inte fortsätta såhär..

Anyway, done talking about SJ. Jag är grymt hungrig nu, väntar på att maten ska bli klar. Det blir tacos vilket jag är jättesugen på så det kommer sitta riktigt fint. Ikväll blir det bara till att ta det lugnt, men imorgon däremot blir det partaj hos J.K. Hope it'll be fun!


Hatt.

Sné.

Kommentarer
Postat av: matilda

vi ska också äte tacos:) mumma

2010-01-22 @ 18:06:09
URL: http://matildaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0