Södertälyeah.

Tisdagar är underbara! Jag börjar tio i tio och slutar tolv och med det så tar jag tjugo över tolv tåget hem. Så otroligt skönt. Jag och mamma åkte direkt in till Södertälje och till UMO. Vi hade tid halv två. Väl där gick det bra, har fått en ny tid nästa måndag kvart i fem så jag missar nämligen mitt engelskaprov men det löser sig. Ska prata med Jenny, (engelskalärare). Efteråt gick vi lite på stan, jag fick ett jättefint nagellack. Vi gick också till The Phone House för att titta på en Iphone, som jag hoppas att jag ska få. Hoppas kan man ju alltid göra.. Hehe. Mitt abonemang går tydligen ut i juni 2011, så det är ett bra tag kvar. Anyway, så fikade vi också. Kom nyss hem och ska nog ta och sätta mig och göra Europakunskapläxan, om Romarna.. Kul!

Ha en fortsatt bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0