Världens bästa vän.

Ikväll har en hemsk sak inträffat. Det är så svårt att veta vad man ska säga, det ända man kan göra är att alltid finnas där. Berätta för personen att man alltid finns där, oavsett vad. I alla lägen. Alltid. Det är i sådana här lägen man behöver sina vänner som mest, och speciellt sin bästa vän. Många gånger jag har träffat dig och du är en så himla godhjärtad människa. Jag vet att du alltid kommer att vaka över dem, och att du alltid kommer finnas med dem. Jag beklagar verkligen sorgen.

Jag finns alltid här för dig, oavsett vad. Jag gör allt! Det jobbiga var att höra dig gråta så mycket. Jag har aldrig någonsin gjort det förut och det var hemskt. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! hur gör man en välkomsthälsning på sin blogg? "Jag heter Rebecca och jag är 16 år gammal. Jag går i 1:an på Europaskolan i Strängnäs där jag läser Företagarprogrammet. Här kan ni läsa allt om mig och vad jag gör på dagarna. Jag hoppas att ni trivs. Besos." tacksam för svar! :)

2010-01-13 @ 09:47:29
Postat av: Anonym

tacksam för svar.........

2010-01-14 @ 09:21:44
Postat av: Rebecca

Vem är du? Jag kan inte hjälpa dig såhär, kontakta mig på mailen, står i headern:) Så visar jag dig!

2010-01-19 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0