Den bästa fyller 18.

Idag är det ingen vanlig dag, för det är den 25 mars och min bästa väns födelsedag. Och heller ingen vanlig födelsedag för hon fyller nämligen 18 år! Den finaste, vackraste, underbaraste och bästa människan i hela världen, blir idag 18 år. Hon får göra allt som jag inte får göra, vilket jag kan tycka är lite tråkigt, haha, men fortfarande, så är jag så himla glad för hennes skull, för denna dag, har hon väntat på sedan lång lång tid tillbaka, och nu är den äntligen här! Grattis på din födelsedag älskling. Du är precis vad jag behöver. Du och jag Julia. Jag älskar dig, över allt annat. Hoppas du blev glad för ditt fina armband, och hoppas att din dag har varit den bästa. GRATTIS!♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket älskade du!! Jag älskar armbandet och jag älskar dig också, så himla mycket!! Du är bäst älskling

2010-03-26 @ 11:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0