Det går bra nu.

Min dag började förjävligt rent ut sagt. Imorse missade jag bussen till tåget för att busschauffören åkte för tidigt och kunde inte stanna när han såg att jag kom springades. Detta innebar att jag fick ta tjugo över nio tåget och därmed missa Företagsekonomin. Surt för jag hade verkligen behövt gå på den lektionen. Anyway, dagen blev bara bättre och bättre för mina underbara klasskompisar muntrade upp mig som vanligt. Efter lunch på Naturkunskapen fick jag tillbaka mitt prov, VG. Blev sjukt jäkla glad. Efteråt, hade jag franska och fick även där tillbaka mitt prov, MVG. Blev sjukt mycket gladare, jag höll till och med på att börja gråta. Haha. ÄR SÅ NÖJD! Sista lektionen var engelska då jag skulle ha min redovisning om grekiska gudar. Det gick hur bra som helst. Allt känns så fruktansvärt bra nu, och jag är så lycklig! PLUS att det äntligen börjar blir vår ute, det känns i luften! Som ni har märkt har min dag varit amazing. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: matilda

Duktig du är :) önskar jag var så bra i skolan

2010-03-08 @ 23:36:49
URL: http://matildaedstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0