Manboy.

Gårkvällen var mycket roligare än förväntat. Jag var med JT och Sara hemma hos mig och hade det trevligt. Efter ett tag, när det började bli lite varmt i mitt rum, så gick vi till Affe där våra vänner var. Blev en mycket trevlig kväll och kul att träffa människor man inte brukar träffa så ofta. Jag och JT fick skjuts hem av Joel runt halv fyra. Fick inte alls mycket sömn inatt, somnade runt halv fem och vaknade tjugo i ett. Då satte jag på datorn DIREKT och sedan dess har jag suttit här och skrivit mitt historiaarbete som ska vara inskickat senast 23.59 inatt. Jag är klar!! Kan ni förstå det?? JAG ÄR KLAR! Det tog mig sex timmar, helt galet. Nu tänkte jag försöka skriva klart min labbrapport som inte är klar ännu, det blir säkert bra.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0