Slut på krafter.

Vilken lättnad det här är! Jag tog tolvtåget hem idag från skolan för att jag var helt slut idag. Jag har haft mitt sista historiaprov någonsin, och mitt sista prov innan påsklovet. Och det känns så fruktansvärt skönt. Så mycket tid jag lägger ner på skolan och på att plugga, det skulle bli oändligt många timmar om man räknade ihop de. Däremot ger jag aldrig upp! Igår satt jag och pluggade från halv sju till elva, och det resulterade att det gick bra på provet idag. Även fast historia inte alls är min grej, så gick det bra. Skrev sex sju A4, och min hand höll på att dö efteråt. Jag ringde pappa och sa att han skulle anmäla mig så jag kunde åka hem, för jag inte orkade vara kvar till fyra. Mina krafter är helt slut, och jag orkar inte mer. Jag är utmattad, och jag behöver sova, och komma bort från skolan ett tag. Jag har aldrig någonsin pluggat såhär mycket som nu när jag börjat på gymnasiet. Det är bra såklart, men tar alldeles för mycket på kroppen, speciellt när pressen är så stor. Jag kände bara för att skriva av mig. Har gått och tänkt på det här så länge nu, och snart somnar jag i tangentbordet. Är helt slut, helt slut..

MEN FAN SÅ STOLT JAG ÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0