Talk you down.

Min helg har varit lugn, alldeles för lugn kanske man skulle kunna säga. JT min bästa, har äntligen fått gå ut på krogen, och jag är så glad för hennes skull! Så, eftersom hon varit ute har jag spenderat min helg med Anton och mig själv, haha. Men det är skönt det också, att bara ta det lugnt ibland. Speciellt med tanke på hur trött jag är nu för tiden. Det är lov snart i alla fall, vilket inte äns går att beskriva hur skönt det ska bli. Det tråkigaste är ju att JT ska till USA i TVÅ veckor, men annars ska det bli kul. Helgen blir nog bra i alla fall, mycket bra. My friends understand! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Haha jaa vi förstår ;)

Mupp du är!

2010-03-28 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0