Graduation tomorrow.

Idag hade vi våra sista lektioner. Helt meningslösa men ändå så bra på något sätt. Att få tid att spendera med klassen, bara det är underbart! Efter lunch så pyntade vi klassrummet för både FÖ07 a och b. Blåste ballonger, ritade av de på tavlan, hög musik och min finaste klass. Imorgon tar treorna studenten på Europaskolan. Det känns rätt tråkigt att de ska gå ut, men ser samtidigt framemot nya ettor. Blir så avundsjuk och sugen själv på att ta studenten. Men min tid kommer också, så jag kan inte gå runt och tänka sådär jämt. Typiskt mig, haha. Det är obligatorisk närvaro på studenten, vilket jag tycker är sjukt kul! Jag och mina bruds ska träffas innan, sedan vid tre springer de ut. Då ska vi vara med i paraden och bära deras båggrej. Kommer inte på vad det heter just nu. Det kommer bli roligt i alla fall! Grattis till alla studenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0