Soon it's over.

Imorgon skriver jag mitt sista riktiga prov, på hela ettan. Känns så otroligt bra så ni kan inte äns förstå lyckan. Jag är så jävla stolt över mig själv, vad jag presterat detta år. Trodde aldrig det om mig själv, verkligen inte. Pappa är den som har hjälpt mig igenom allt och jag är så tacksam för det. Han tror alltid på mig, och det får även mig att tro mer på mig själv.  I'm proud to say, I got you dad! Utan dig hade det här aldrig gått.
Anyway, med svett, tårar och glädje har jag tagit mig hit. Mitt första år på Europaskolan, har varit så himla bra verkligen! Jag har utvecklats och blivit mer självsäker. OCH det bästa av allt är att jag lyckades hamna i en så otroligt bra klass. Det måste ha varit ödet eller något, för vi passar så bra tillsammans allihopa, och alla är så fina människor. Nu har vi två år kvar tillsammans, och dessa två år kommer jag ta vara på, och försöka älska så mycket det går. Jag kommer sakna er i sommar, a lot.




Kommentarer
Postat av: Cecilia

du ska inte behöva sakna för klassen ska träffas i sommar, många många gånger!! :) du är så söt becca! <3

2010-05-23 @ 18:55:46
URL: http://ceciliasegerberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Så gullig rebecca! tänk vad många minnen vi kommer skaffa oss, hela klassen!

<3

2010-05-23 @ 20:22:23
URL: http://mochlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0