Mina bästa tjejer.

Fan vad jag älskar att vara hemma i Nykvarn! Det finns ingen bättre känsla än att kliva av tåget och bara känna att man är hemma, hemma hos mina bästa och underbaraste vänner. Ni är så bra, vet ni det? Skulle dö utan er. Jag vill typ åka härifrån med er, och aldrig komma tillbaka. Mina bästa tjejer! Vill bara ligga i soffan hemma hos Johanna och ha en riktig myskväll som vi brukar, eller varför inte en galen kväll som vi också brukar ha. Jag uppskattar verkligen att jag har er, så himla fina vänner. Vore verkligen ingenting utan er. Bäst bäst bäst bäst!

Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Gulle, du är bäst becco, jag skulle inte kunna leva utan dig!

2010-11-15 @ 20:15:25
URL: http://juliaannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0