I still love you.

Min helg har varit förväntansfullt bra. I fredags var jag i Stallarholmen hos Jenny på en liten fest. Det var väldigt trevligt, men synd att det blev hemfärd så himla tidigt bara. Jag sov hos Bella och vi låg och pratade om ditten och datten i en och en halv timme innan vi somnade. Jag tog tolv-tåget hem på lördagen och tog det lugnt. Tittade på Desperate Housewifes och sov någon timme. På kvällen gick jag och Julia till Basse som också hade en liten fest. Det var en del från grundskolan där, så det var riktigt roligt. Så härligt att prata gamla minnen. Hursomhelst så var det en bra kväll och jag kom hem runt två halv tre skulle jag tro.

Idag har min älskade bror kommit hem från Lund. Har inte sett honom på två månader. Har saknat honom! Så denna dag har spenderats lite med familjen, varit ute och övningskört och pluggat såklart.. Har samhällskunskapsprov imorgon och en inlämning i idrott. Känns som att det inte går in mer i min hjärna nu så jag tror att jag ska sova faktiskt. Ska läsa igenom allt en eller två gånger till, sedan blir det dags för sängen.

En vecka kvar till lov också! Ska bli så fruktansvärt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0