Dag 2 - Mina syskon.

Idag tänkte jag berätta lite om mina syskon. Jag har två äldre bröder. Den äldsta heter Tim och är född 86. Han fyller 25 om en månad ganska precis, och det känns verkligen jättegammalt! Jag är inte äns 18 än liksom. Så jag är alltså 7 år yngre än honom. Jag förstår att han ser mig som liten, hehe. Tim är väldigt snäll, och social, och framförallt väldigt driftig som person. Han flyttade hemifrån för tre år sedan med sin flickvän, Angelica till Södertälje. Sedan han flyttade hemifrån har han blivit helt annorlunda, och vuxit så mycket som människa. Han är för nuvarande bilförsäljare på Citroen. Vi träffar inte så ofta men förhoppningsvis kommer det blir mer nu när jag blir äldre. Det ser jag framemot!

Min andra storebror heter Adam och är född 88. Alltså 22 år. Han har jag skrivit ganska mycket om här i bloggen på senaste. Honom står jag mycket närmre än Tim eftersom att Adam bor hemma. Adam är en väldigt fin människa, vilket jag oftast inte får se så mycket utav, men jag vet att han är det! Våran relation är inte den bästa, men den blir bara bättre och bättre. Vi delar både glädje och sorg med varandra, och jag brukar ofta säga att jag hatar honom, och att han är en idiot m.m. men självklart menar jag det inte. Adam har jobbat på Alcro sedan han tog studenten 07, och nu har han tagit tjänstledigt för att plugga i USA, Los Angeles. Han landar där om ganska exakt fyra timmar.

Jag älskar mina bröder fruktansvärt mycket, och de är mina förebilder. De är mina syskon och det finns inget finare än syskonkärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0