Min Adam.

Inatt, eller imorgonbitti åker min älskade bror, Adam, till Los Angeles i ett halvår för att plugga. Det känns lite konstigt faktiskt att han ska vara borta så länge, men jag är glad för hans skull. Han behöver komma bort härifrån! Det tråkiga är att han inte är hemma på min 18 årsdag, men jag hoppas på att få ett stort grattis från andra sidan Atlanten istället! Hursomhelst, jag ska följa med till Arlanda inatt klockan 4 för att säga goodbye. Jag önskar honom all lycka därborta, och jag måste erkänna att en liten del av mig kommer sakna honom. Vi ses i sommar igen, då jag har körkort och hämtar dig på Arlanda!! Love you brother.

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Fin blogg

2011-01-15 @ 10:23:54
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0