This is where i went to school.

Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik. Jag lyssnar på "Stereo love" och den får mig att påminna så himla mycket om när jag var i Aten med skolan. Det finns så mycket underbara minnen därifrån, som jag önskar att jag fick uppleva igen. Den veckan var helt fantastisk, på alla sätt och vis. Jag längtar tillbaka! När vi stod på våran balkong och dansade hela natten, när vi var på Hard Rock, när vi var tvungna att avbryta stadsvandringen på grund av bombhoten, när vi var ute i Delfi, när vi åt middag på kvällarna, när vi hade så fruktansvärt roligt på hotellrummet, och när vi fick umgås med varandra på ett helt annat sätt in i skolan. It was perfect!

Det känns så konstigt att det snart är ett år sedan. Det har gått så himla fort. Allting. Den 13 maj ska vi åka till Berlin, och det kommer slå Aten självklart, men Aten var så speciellt. Det var så bra. Den första resan med skolan och klassen, och såklart det alltid kommer att vara speciellt. Här får ni några underbara bilder att njuta av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0