Update.

Skolan har börjat efter lovet och det har varit så underbart att haft lov! Verkligen så fruktansvärt skönt. Bara åtta veckor kvar till nästa... Det är redan 1 mars idag. Helt sjukt. Om en månad är det första april och väldigt nära min födelsedag. Awesome!

Imorgon är jag ledig, som vanligt på onsdagar. Skönare än någonsin. Så jag går bara fyra skoldagar i veckan, riktigt skönt! Imorgon är jag dock inte helt ledig, jag har nämligen halkbana. Det kommer nog gå super! Hade riskettan och körlektion i torsdags också, och det gick mycket bättre än förväntat, körlektionen alltså. Riskettan kan ju varken gå bra eller dåligt, man sitter ju bara och lyssnar. Jaja, nu ska jag snart äta, en ostschnitzel som pappa köpt mest sig från jobbet. Såå gott!

Jag vill skriva om nåt roligt, som intresserar mig och som ni tycker är kul att läsa om. Jag älskar att blogga, men vet ju bara inte om vad just nu, och har noll inspiration känner jag. Ingen vidare lust heller. Ikväll ska jag i alla fall kolla på hockey, och äta ett wienerbröd!

VI SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0