What the hell.

Här sitter jag nyduschad och ska klä på mig. Jag mår inte alls vidare bra idag, men jag stannar inte hemma för det. Däremot blir det en ganska lugn kväll för mig med andra ord. Känner på mig att jag kommer bli sjuk, vilken dag som helst. Har så fruktansvärt ont i bröstkorgen. Det känns som att jag har hostat konstant i en vecka och nu hostar jag bara luft, som ett öppet sår ungefär. Går inte att beskriva hur ont det gör. Har absolut ingen ork eller lust att gå bort ikväll egentligen, men vad gör man inte för sina vänner? hehe. Vet inte alls vad jag ska ha på mig, så får väl börja kolla det. Tåget går 17.56 och mamma hämtar mig senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0