Abiturient.

Idag har varit en bra dag! Har varit i skolan hela dagen och lunchat med älskade Caroline. Hade så mycket att prata om som var skönt att få ur sig. Supermysigt! Slutade klockan tre och fick då gick jag och hämtade min Abiturientmössa! Hur lycklig som helst! Hur kan man bli så glad över en mössa? Haha. Så typiskt mig. Den är så himla fin. Är bara så ledsen att jag missar självaste Abiturienten.. Önskar verkligen jag kunde vara med på det. Jag får bära mössan i skolan istället!

Ikväll ska jag till Andreas och mysa lite. Jag är glad idag, och det känns för jävla bra!


Det står Europaskolan | Strängnäs på den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skööönt, så ska det låta!

2011-11-24 @ 16:58:52
Postat av: emma

Finis <3

2011-11-24 @ 17:04:20
URL: http://emmamumzar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0