Hur? Var? När?

Jag är ganska dålig på det här med bloggandet. Vet inte riktigt vad man ska skriva och så vidare. Ligger i soffan just nu och tittar på tv, och lyssnar på Kelly Clarksons - The war is over. Helt fantastisk låt!

Det är den 16 november redan, och en och en halv månad kvar på det här året. Kan inte riktigt begripa hur det kan ha gått såhär fort. Hur kan vi vara här redan nu? Det känns fel på något sätt. Med en termin kvar på Europaskolan och sedan blir det studenten vilket är helt sinnessjukt! Längtar gaaalet! Hoppas vi får våra abiuturientmössor om någon vecka också, längtar till det också. Har mycket att se framemot just nu vilket känns bra. Det finns ett ljus där ute någonstans i alla fall.



Hörs sen. Kanske.


Kommentarer
Postat av: C som i caroline, maha

wow, fett att du skriver igen, snart får du sällskap ;) <3

2011-11-16 @ 19:08:03
Postat av: Kanske elev på Europaskolan

Hej. Jag har endast en termin kvar på grundskolan och jag funderar på att gå på Europaskolan efter det. Jag under dock hur det fungerar där, förutom all info som står på sidan alltså. Är den så bra som det skrivs?



Dessutom bor jag ca 1 timme bort från skolan och vet inte riktigt vart den ligger. När jag tex kollar på SL så vet jag inte om det är Strängnäsvägen 74 Södertälje, eller Strängnäsvägen 142 Södertälje, eller Gamla strängnäsvägen Södertälje. Vad ska man skriva in i SL's sökfunktion alltså?



Alltså, hur långt ifrån tåget ligger skolan? Ungefärligt i minuter? =)



Svara gärna på Mail, kommentarsfältet eller på ett inlägg. Tackar!

2011-11-24 @ 17:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0