Imorgon.

Tjenare!
Va i skolan idag och gjorde en redovisning och sen var jag klar! Jag har jullov nu och det är så himla underbart. Sa hejdå till massa i skolan och va hos Carro ett tag innan tåget gick. Har packat klart allt idag, varit och lämnat min älskade Sotis på ett kattpensionat. Saknar honom redan. OCH varit hos Erika med Julia, varit hos Felicia och lånat lite kläder, och träffat Johanna en snabbis. Nu väntar jag på att Andreas ska komma och säga hejdå en kortis bara. Åker imorgon till Arlanda runt halv nio. Planet går 12.15 och vi mellalandar i Istanbul, sedan flyger vi till Bangkok och sen flyger vi till Ko Samui. Kan inte förstå att det är så nära, helt sjukt! Ska blir helt fantastiskt verkligen, och så sköööönt! Bli brun och blond. Perfekt till nyår. Hehe. Kommer sakna alla mina underbara vänner så enormt mycket. Tur att Skype finns. Ha det bäst här hemma. Kanske slänger in ett inlägg från mobilen imorgon på Arlanda.
Hälften av en färdigpackad väska, som nu är klar!

Kommentarer
Postat av: Alice

PLZ blogga lite från thaiilaaand!! :D

2011-12-01 @ 06:50:52
Postat av: Rebecca

allt bra? :)

2011-12-04 @ 03:28:18
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ha det så himla trevligt! Vi hade sol varje dag i två veckor men var i Koh Chang. Hoppas det härliga vädret håller i sig! =D

2011-12-05 @ 15:13:13
URL: http://tillevill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0