No one has a solid answer.

Gårkvällen började hos Erika och Mathias med Julia Tim Joel Danne och Anton, och jag såklart. Det var jättetrevligt! Kul att träffa Danne och Anton som är mina gamla klasskompisar från nian. Inte varje dag man ses direkt. Vi rörde oss mot stan ganska skapligt. När vi kom till The Strip så var det en kö som jag aldriiiiig sett i Södertälje förut. Helt sinnessjukt mycket folk och klockan var bara DÅ kvart i elva. Vi kom in i alla fall efter 50 minuters köande och väl där inne gick det knappt att gå för det var proppat. Men kul var det. Man träffar alltid så mycket bekanta och människor man känner när man går ut sådär. Det är så roligt! Halv tre kom Julias mamma och hämtade oss och jag somnade runt fyra nångång.

Söndag.. Så tråkig dag! Men ändå mysig. Har precis duschat och väntar på att Gossip Girl ska börja om 25 minuter. Efter det tänkte jag åka till Andreas för lite myssöndag. Titta på film och äta godis. Orkar inte plugga, alls. Har åtta skoldagar kvar på den här terminen, FY-FAN vad skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0