The sky is the limit.

Var på stan med Julia och Erika på eftermiddagn en sväng. Jag hittade världens finaste typ kimono från H&M fast inte som man sover i utan lite mer festlig, som man kan ha till vardags också. Så himla himla fin och kotsade bara 149:-! Är supernöjd! Ni får se bild senare.

Snart ska jag åka till Anna i Strängnäs med Isabelle och Julia. Vi ska bara ha chillkväll, så myspys! Senare ska jag förmodligen till Andreas och sova där.



Åh saknar Turkiet och bästa brudsen! Här var vi på barkdisken på en klubb som heter Lighthouse. Hade så sjukt kul och det var så sjukt jävla varmt! MEN THAILAND OM 13 DAGAR! Kan fan inte bli bättre nu. Nej, tror inte det! Känns som alla bitar börjar falla på plats i mitt liv. Äntligen.

Kommentarer
Postat av: Anna

jättemysigt, pusspuss

2011-11-18 @ 23:57:06
URL: http://annahedman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0