Tre dagar.

Helgen har varit riktigt bra. Blev utgång på 550 både fredag och lördag. Lördagen var vi på 19 årsmiddag också hos Sara. Hur trevligt som helst. Vi tog tio bussen in till Barolo sen blev det 550. Igår var det världens mysigaste söndag. Var med alla brudar hos Erika på adventsmys. Vi bakade pepparkakor, gjorde pepparkakshus, drack glögg och åt lussebullar OCH lyssnade på julmusik. Perfekt kväll!

Idag, måndag.. Dö. Somnade halv två inatt och jag kom hem halv sju på lördagsnatten, eller söndagsmorgonen kanske man ska säga. Jag sov fem timmar den förmiddagen och somnade halv två på natten. ?! Så himla konstigt. Men ganska självklart att jag var sjukt trött idag då jag tog lite sovmorgon för att sitta i skolan till klockan sju för att plugga med min fadder-grupp. Det gick faktiskt bra, och nu har jag pluggat till mitt franskaprov som jag har imorgon. Det kommer bli en så jobbig dag imorgon, baraaa plugg. Men kommer kännas så fruktansvärt skönt på onsdag när ALLT är över. Då ska jag packa.

TRE DAGAR KVAR. Helt sinnessjukt. Längtar ihjäl mig även fast jag inte förstått det än. Nu blir det duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0