Två dagar.

Goddagens.

Tog bilen till skolan idag för att göra ett franskaprov och plugga lite fadder. Provet var bara halft så ska göra nästa del när jag kommer tillbaka efter jullovet. Fadder blev inget av för jag pluggade franska istället. Kom hem vid halv ett och har pluggat svenska och fadder sedan dess. Svenskan är klar, ganska slarvligt gjord men den är klar i alla fall och det är huvudsaken! Min fadder-pp är klar och texten på vad jag ska säga. Så nu är det bara att lära in sig det till redovisingen imorgon som är det absolut sista jag har. Jag är verkligen klar nu! Kan bara lägga mig i soffan och dö hela dagen om jag vill det. Men det ska jag inte göra. Ska packa och träffa Andreas en sista gång innan jag åker.

Kommentarer
Postat av: Hedman

Fan vad grym du är Rebecca!! Härligt att du fick ihop allt innan Thailand! <3

2011-11-29 @ 17:38:15
Postat av: Felicia

Gilla!

2011-11-29 @ 18:10:58
URL: http://fhammar.blogg.se/
Postat av: C

bra jobbat !!! <3

2011-11-29 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0