Without you.

Hejsan svejsan.

Råkade försova mig imorse så blev hemma idag också. Har gjort klart ett fadder-arbete vilket känns så himla skönt. Har tre inlämningar och ett prov kvar innan Thailand, sedan är den här terminen slut för mig. Oerhört jäkla skönt! Nu är det bara 8 dagar kvar, ska nog börja packa i helgen tror jag. Ska bli så skönt att komma bort härifrån och få tankarna på annat ett tag. Det behövs ibland, speciellt den här årstiden.

Igår var jag hos Joel med Felicia Erika och Julia. Vi hade myskväll med DH, godis popcorn och tjejsnack. Kom hem runt kvart över elva och hade så himla svårt att sova. Hatar det! Men så kan det vara ibland.

Hörs sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0