82

Ändrade planer. Göteborg med älskling blir nästa helg istället. Vilket betyder att jag kan komma på Julias 20 årsmiddag!! Allt löser sig till slut.
Har varit ledig idag, på riktigt ledig alltså. Hehe. Sjukt skönt. Vaknade upp hos A och sov kvar där ett tag. Åkte direkt till Erika efter det och satt på hennes balkong och mös ett tag. Åkte hem och har pluggat klart min Europakunskap nu. Inlämningen och redovisningen imorgon. Har 100 dagars fest idag, lite sent men den ska jag inte gå på. Kan kännas sjukt tråkig, men jag har ingen som helst lust, plus att jag har min redovisning imorgon och jag orkar inte må dåligt i skolan när jag ska göra den. Lika bra att sova och må bra liksom. Får tagga till studentskivan istället som är den 20 april. SJUKT KUL! Inte långt kvar nu. Dör, nästen. Ser ganska bra ut med jobb inför sommaren också vilket är sjukt positivt. Det finns ljus nånstans där ute i mörkret i alla fall.
Nu ska jag gå ner och göra chokladbollar tänkte jag.
Jag är kär och lycklig.
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Emma

Är så glad för din skull!!! Åh sötnosar

2012-03-15 @ 20:15:50
URL: http://emmamumzar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0