HEJ

Känns som att så mycket händer i mitt liv just nu, fast ändå ingetning egentligen. Det jag har att se framemot just nu är att jag och Andreas ska åka till Göteborg den 30 mars - 1 april. Det var en födelsedagspresent från mig eftersom han fyllde 19 i torsdags. Det ska bli så himla mysigt! Tråkigt bara att jag missar Julias 20 årsmdidag. Får fira henne efter hon kommit hem från London med buller och bång!
Just nu tar skolan död på moi. Hate i t ! Tre månader EXAKT idag, den 5 juni tills studenten. 92 dagar. Helt sinnes. Jag mår bra. Det är huvudsaken. Ska åka till Anna ikväll och plugga sen sova där. Myspys!
HEJ O HÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera mer!

2012-03-15 @ 08:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0