True love

Jag är så förälskad just nu. Mitt liv har liksom äntligen fallit på plats. Med A i mitt hjärta blir allt så mycket lättare. För varje dag som går blir kärleken bara ännu starkare. Och det är aldrig tråkigt att ha honom så nära mig. Det blir bara bättre och roligare. Man kan sakna det som var i början men nu vet man att det är på riktigt och att vi vill leva med varandra livet ut. För vad är meningen att spendera så mycket tid tillsammans om man inte tror att det kommer hålla förevigt? Jag vill aldrig leva utan Andreas, och jag vet att jag är säker på det. Man måste lära sig uppskatta det man har, och alltid vara till hands för de man älskar. Jag är så kär och galen, och det är fan den bästa känslan i hela världen! När man väl hittat kärleken och fått uppleva den så finns det fan inget bättre!
 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag älskar dig mitt hjärta

2012-10-17 @ 09:11:37
Postat av: Felicia

<3

2012-10-19 @ 09:25:15
Postat av: C

Åh, blir alldeles varm inombords när jag läser det här. Är så glad för din skull becca. Ni är så fina <3

2012-10-19 @ 11:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0