Utan dina andetag.

Idag har varit en otroligt sorglig, och hemsk dag. Vi har tagit farväl av Majvor Andén. Min första begravning jag någonsin varit på, och den absolut finaste. Kyrkan var full av familj, släkt, anhöriga och bekanta. Det var så vackert. Majvor har lämnat oss alldeles för tidigt, bara 52 år skulle hon ha blivit i december. Trots att jag inte kände henne så himla väl, så var hon min brors svärmor, i över tio år, hann hon vara det. Hon fick cancer för exakt ett år sedan, denna vidriga sjukdom. Trots det, var hon det mest hälsosamma människan, hon älskade att träna och att vara nyttig. Hon älskade att ta vara på livet, och göra något utav det. En person som Majvor är fel att ta ifrån oss här på jorden. Det är fruktansvärt orättvist. En sådan ödmjuk, vänlig, snäll och omtänksam Majvor. Jag är så otroligt ledsen. Jag finner inga ord för denna dag. Jag önskar bara du fanns kvar, bland oss, bland din man, bland dina familj, och ditt, snart dina barnbarn. Vila i frid, du fina ängel. 
 
Jag är så ledsen.

Kommentarer
Postat av: Marina

Älskar dig gumman!

2012-10-19 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0