Kaspar.

Vaknade imorse av att jag mådde lite sämre än igår. Så konstigt för igårkväll var jag jättepigg. Bara lite täppt men annars bra. Så kommer natten. Vaknade kvart i fyra av att hela sängen och kudden var dyngsura. Så hade antagligen feber inatt. Somnade om och vaknade senare då jag skulle jobba men ringde och sa att jag fortfarande var så sjuk att jag inte kunde jobba. Speciellt inte med barn. När ska det här försvinna? Är så trött på det nu. Ända fördelen är att jag kan ligga i sängen och titta på Kaspar i Nudådalen och dricka te. Så mysigt. Och det får mig verkligen att längta till julen.

På söndag fyller min kära mormor 80 hela år. Så på lördag blir det födelsedagsfest hos de. Tänka sig 80 år och så pigg. Det är jag så otroligt tacksam över! Måste hitta nåt fint att köpa bara. Nej nu ska jag fortsätta att titta på Kaspar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0