Söndag

Hej på er där ute!

I tisdags kom jag hem från Nice. Jag var där med Andreas och hans familj i en vecka. Det var så mysigt och skönt. Fick svettas i en vecka istället för att frysa. Det var mellan 34-40 grader hela veckan. Men borta bra men hemma bäst som man brukar säga!

Igår hade jag en liten kräftskiva hos mig med mina kompisar. Det blev en bra kväll trots vissa omständigheter med taxin. Jävla gubbjävel. Kvällen slutade på 550 med Isabelle och Julia. Sista 550 föralltid eftersom de ska stänga ner. Det känns tråkigt på många sätt. När jag precis fyllde 18 så var det stället vi hängde på. Varje helg. Och vi hade så förbannat jäkla roligt!

Ligger juste nu i sängen och har OTH maraton med min älskade pojkvän. Vi är på säsong 3, snart 4. Så det går framåt. Hehe. Nu ska vi fortsätta titta på världens bästa serie!

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0